Pigstickers Federation Bass Club

TURKEY CREEK???

Go down

TURKEY CREEK???

Post  Fishinstix on 3/6/2012, 9:23 pm

Man, I haven't heard about this lake in a loooong time. What's the deal with it? Is it still messed up? Just curious, it was an awesome place back in the day.
Fishinstix
Fishinstix

Posts : 28
Join date : 2011-12-21
Age : 43
Location : Vidalia, la

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Beefy on 3/6/2012, 9:37 pm

Would you go there Craig?? or just have anouther chunk bit out by pac-man cheers Very Happy
Beefy
Beefy

Posts : 16
Join date : 2011-12-20

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Fishinstix on 3/6/2012, 10:23 pm

I need a clone to step in for me or John's gonna have my profile pic look it's been shot with buckshot. Lol! Craig! Cool
Fishinstix
Fishinstix

Posts : 28
Join date : 2011-12-21
Age : 43
Location : Vidalia, la

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Nelson Book Jr. on 3/21/2012, 4:13 pm

From what I've heard recently from a couple of locals, Turkey Creek is the dead sea. Seen a guy last month from that area in Lake Concordia, ask him about Turkey Creek. His reply was "You see me fishing here, that should tell you something about Turkey Creek."
Nelson Book Jr.
Nelson Book Jr.

Posts : 27
Join date : 2011-12-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Jigslinger on 3/21/2012, 5:27 pm

Have'nt heard a word about the place in a long time Craig!!! Word travels fast when the bite is good around these parts, so if we aint heard nothing, odds are ain't nothing happening.

_________________
Jigslinger
Jigslinger
Admin

Posts : 283
Join date : 2011-12-13
Age : 46
Location : Vidalia, LA

View user profile http://pigstickersbassclub.forumotion.com

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Nelson Book Jr. on 3/21/2012, 6:39 pm

Russ, you really need to fish a Pigsticker event before pac-man finishes you off. I See 3 big chunks missing since the last post. Hope your not blaming this on my dog, I know he's a good boy & wouldn't have anything to do with nothing like that.
Nelson Book Jr.
Nelson Book Jr.

Posts : 27
Join date : 2011-12-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Fishinstix on 3/21/2012, 9:09 pm

Just curious. I hadn't heard about it in awhile, it sure was a nice place to fish though. Lol! I see ole "salt meat" pacman gotta hold of my profile pic. Lol! I bet the next thing to go is my head. Smile lol!
Fishinstix
Fishinstix

Posts : 28
Join date : 2011-12-21
Age : 43
Location : Vidalia, la

View user profile

Back to top Go down

Re: TURKEY CREEK???

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum